h1

Boldurile şi italiencele pentru cotocdaci

Septembrie 3, 2009

Luaţi şi învăţaţi.

Ca să poţi boldui literele pe care le vreţi trebuie să faceţi cam aşa:

text normal <b>text bold</b> text normal
text normal text bold text normal

Cu italicele e la fel numa’ că:

text normal <i>text italic</i> text normal
text normal text italic text normal

V-aţi prins? Numa’ că mare grijă la sintaxă.

Later edit:

Că m-a enervat Ovidiu. Ştie el care. Pentru litere taiate pe juma’ faceţi aşa.

text  normal <strike>text tăiat</strike> text normal
text normal text tăiat text normal

14 comentarii

  1. @M3bis
    Ti-am băgat mortu-n casă. Mă rog, în căsuţă. In aia de e-mail.


  2. Care casuţă bre? Că io-nchisei uşa. N-am găsit nimc. Poa’ vine de-acu-ncolo.


  3. Nu primişi bre un e-mail de la mine pe adresa ta? Ti-l dădui azi la prânz, la trei jumate.


  4. Aoleu, ce-am facut, ti-am dat adresa de e-mail pe blog! Numai tâmpenii fac. Sper să nu citească nimeni până treci tu pe aici să ştergi mesajul.


  5. Am corectat. Si am gasit si recipisa, era sub pres, a plecat mai departe. Asteapta postasul.


  6. Mulţam fain.


  7. Stai liniştit, nu scapi tu aşa uşor. Ce dacă eşti în conced? Măcar o scrisoare, aşa, cu concluzii, tot tre’ să mai trimiţi pe aici.


  8. Brrr! Uitaşi?


  9. @Florian
    Nope. Da’ nici nu mai ţiu minte.


  10. @jonn1: Măi, tu de unde-ai apărut?! Întră şi tu pe Girantu’ dacă vrei să te bage lumea în seamă! 🙂


  11. =))
    şi ăsta e bot!!!


  12. @mifty: Vorbeşte, bre, româneşte! Ce bot? Al cui? Faci fente cu mine? Las’ că te prind io prin sediu! Eeeei! 😦


  13. adică e ca ăla de l-a mătrăşit m3bis ieri… un script care postează de unul singur tot felul de tâmpenii, de obicei reclame total cretine, pe unde-apucă şi n-are ban…
    vezi să nu te trezeşti şi tu cu asemenea ipochimene pe blog… sau sebra… de fapt ea mi se pare c-a avut deja bucuria!!! :))


  14. S-a dus. Mă duc după el să-i dau un ban. Nu, nu de pomană :D.



Lasă un răspuns

